Бага боловсролын математикийн үндсэн 4 айн нэг нь Магадлал статистикийн ай юм. Энэ айн боломж, түүний тоо мэдлэгийн хүрээнд дүрсээр хээлэх, зүй тогтлыг олж хээг үргэлжлүүлэх чадвар төлөвшүүлэхээр бага боловсролын математикийн стандартад томъёологджээ. Сургалтын практикаас харахад багш нар зөвхөн сурах бичиг дээр байгаа зүйлийг зааж, бодлогуудыг бодуулж байна. Бодлогоо баяжуулж, гүнзгийрүүлж уг ухагдахууныг мэдлэг, чадвар болгохын төлөө ажиллаж байгаа багш тун цөөн байна. Иймээс бага ангийн багш нарын математикийн хичээлийн нэмэлт материалд тус нэмэр болох зорилгоор хуваалтын бодлогын тухай энэ өгүүлэлд авч үзлээ.
No comments:
Post a Comment